Aparatura medyczna a przerwy w dostawie prądu | Zgłoś się do Urzędu

Urząd Miejski w Giżycku prowadzi bazę gospodarstw domowych zaopatrzonych w specjalistyczną aparaturę medyczną (np. respiratory, ssaki, koncentratory tlenu, materace przeciwodleżynowe pneumatyczne) wymagającą ciągłości zasilania.

Zbierane dane są wdrażane do planu doraźnego wsparcia w razie dłuższej przerwy w dostarczaniu energii do domów, tak jak było np. w lutym zeszłego roku. Dotychczasowa baza została zaktualizowana. Dobrowolne zgłoszenia, osób, które dotąd nie były w bazie, należy przesyłać e-mailem na adres urzad@gizycko.pl z podaniem rodzaju sprzętu, zapotrzebowania na prąd (moc) i adresu lub osobiście w Punkcie Obsługi Klienta (pokój nr 7).  

Termin zgłoszeń: środa, 10 stycznia 2024 roku.

 

Jakich danych wymagamy:

  • imię i nazwisko, adres, tel. osoby, której dotyczy zgłoszenie
  • osoba do kontaktu, zgłoszenia w razie długotrwałej awarii prądu (imię nazwisko, e-mail, numer telefonu)
  • rodzaj sprzętu
  • czy sprzęt wymaga nieprzerwanej, 24-godzinnej pracy
  • czy jest zasilanie awaryjne, jeśli tak, na ile godzin
  • czy urządzenie można podłączyć do akumulatora
  • czy posiadają Państwo agregat 

FORMULARZ DO POBRANIA 

 


INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH  

 

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "RODO", informuję, że:

  1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Burmistrz Miasta Giżycka, al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko.
  • Można się z nami kontaktować w następujący sposób:
  • a) listownie: al. 1 Maja 14, 11-500 Giżycko;
  • b) pocztą elektroniczną: urzad@gizycko.pl;
  • c) telefonicznie: 87 732 41 50.
  1. W Urzędzie wyznaczono inspektora ochrony danych osobowych, Panią Katarzynę Furmaniak, z którą może Pani/Pan kontaktować za pomocą poczty e-mail: dpo@gizycko.pl
  2. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przygotowania planu doraźnego wsparcia w razie dłuższej przerwy w dostarczaniu energii do gospodarstw domowych, zaopatrzonych w specjalistyczną aparaturę medyczną (np. respiratory, ssaki, koncentratory tlenu, materace przeciwodleżynowe pneumatyczne) wymagającą ciągłości zasilania, na podstawie Ustawy o samorządzie gminnym ( w związku z: art. 6.1 w zw.
    z 9.2 lit. i RODO)
  3. Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane podmiotom uprawnionym do ich otrzymywania na podstawie przepisów prawa lub zawartych umów powierzenia, dostawcom systemów IT, operatorom pocztowym i innym. Pani/Pana dane zostaną również przekazane do Straży Miejskiej w Giżycku.
  4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okresy zgodne z przepisami o archiwizacji.
  5. Posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora (z zastrzeżeniem ograniczeń wynikających z przepisów prawa) dostępu do Pani/Pana danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz sprzeciwu wobec przetwarzania.
  6. Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, 00-193 Warszawa, ul. Stawki 2.
  7. Podanie danych osobowych wynika z przepisów prawa. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak rozpatrzenia wniosku w sprawie dodatku węglowego.
  8. Pani/Pana dane nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji ani nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.